Den 15 november 2015 arrangerade NGF Mellansvenskas Lagkamp i Källvindshallen och det var 60 gymnaster från Örebro, Eskilstuna, Åtvidaberg och NGF som var med och deltog. Det […]
Idag bjöd föreningen in till Luciauppvisning i Källvindshallen. Nytt för i år var att luciatåget bjöd på sång och en mysig stund med levande ljus utomhus, […]